hellu

jaaa, nu har jag nt uppdaterat på ett tag! men har varit riktigt sjuk!
ska iallafall till skolan imon, & sen ska jag nog leka med jimi med :)

Då sitter man här själv, precis som innan
Ensam och fundersam
Tankarna flödar om allt och ingenting alls
Alla de som lyssnar på lögner och allt som sägs
Istället för att skita i rykten och köra sitt eget race
Tänker på alla gånger då man låg ensam hemma och tårarna rann
När man förlorat en kärlek, eller en sann gammal vän
Tänker på alla dar då man snea som fan
När man rökte en joppe och drog sig ner mot stan
Eller festa och tog droger
När man såg sig själv i lågor
Alla gånger då man tagit fel beslut
Trott att allt var över, ja rent utav helt jävla slut
De gånger då man kännt sig så sviken
Så nere att man nästintill grävt ner sig i skiten

Man vill inte må dåligt, så försök se det posetiva i allt
Så gott det går, för tiden den läker alla sår


Ta vara på dig själv, och kom ihåg
Precis som jag en gång hörde
Det är du som bestämmer ditt öde.


lägg ner DITT snack, du känner mig nt,du har bara hört..

Kommentarer
Postat av: sanin

hej hej! shiit jag har åxo varit sjuk denna veckan jag ska åxo till skolan imorron :/ har inte snackat med dig på ett tag nu. jag vet ej om det var på riktigt de du sa i tele men man undrar. men du kan ju höra av dig när du kan. ha det bäst och krya på dig. Pusshej <3<3<3

av: ditt lilla retard sanin :D

2009-12-01 @ 16:36:00
Postat av: ann.

herregud va fin text :| har du skrivit den själv ?

2009-12-03 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0