hejj

 

godkväll! nu är jag här igen ;)) har tänk att berätta om min dag.. har nt gjort sådär jätte mkt mer än att jag träffade en kompis (aa) kom nyss hem?? & snart ska jag käka donken" tjockis mat (hh)

har tillbringat dagen utan HANNA  ;(( nt alls okej.. men får ju träffa henne imon iallafall ;D Och på lördag är dt Nordic, jag som ville gått !:( men mamma tkr nt alls att dt är okej, så får gå nästa år ist.. får vänta i 5 månader till! ;oo men men, det lär ju gå lika fort som allting annat gjort! :)) imon är dt fredag & gott är väll det ?? :)) veckan har gått galet fort! man hinner nt med..tiden bara rusar iväg precis som jag måste göra nu!
hinner nt blogga mera! hörs av senare ikv


pussn..(LL'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0