HÄÄJ! {HH

hej kärleken!


idag fick jessiqa lov, som hon har väntat på sjukt länge! så galet underbart ! men fick även mina betyg & dt kan jag ju säga att jag nt har väntat på!  borde nog inte visa dom för min mamma elr pappa! dom lär strypa mig {aa}  men skitsamma tar nya tag efter jullovet ;))
Är dt bara jag som märkt att dt är fucking snöstorm ute elr?!;oo jag som skulle åkt ut kmr ju fan ingenstans! pluss att pappas bil har fuckat upp sig så jag får avboka allt nu! & dt är nt okej.. :(( men whatever, idag kmr stoffe sjukt längesen. har saknat dig som fan♥   nu är dt iallafall bara två dagar kvar till julafton ;o & då kmr tomten! ;* tvär najs! {hh} & sen så är dt snart nyår med! & då ska jag till ac ;) elr gbg ! (d) vad ska ni göra?? ;)

 

jag sa ju att jag önskade mig en kille i julklapp, heller hur? ...
denn kanske blir sann endå...:$$

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0