för snygg för att synas!



Ååå så sjukt härligt med lov, man behöver nt hålla koll på värken vad dt är för dag elr vad klockan är! , mne tiden går så rasande fort! imon är det redan nyår & alla vet vad det innebär, ett nytt år är påväg! år 2010 alltså.. & jag ska börja om helt! radera dt som varit & bli en helt ny människa, jag ska sluta vara en såkallad (bitch) som jag är, jag ska börja ta skolan på allvar! jag kommer sluta träffa mina vänner, för skolan kommer vara allt jag tänker på, ska få mvg i ALLA ämnen, jag ska sluta med att starta alla krigen i skolan, (matkrig)(gräddkrig)(vattenkrig) osv...jag ska bli lärarens favorit elev! jag ska sluta sminka mig,ska sluta gå i mina korta små linnen som går ner för baken,
jag ska sluta med så grymt mkt mer!






HÄHÄHÄHÄHÄÄH NNNOOOTTT! JAG KOMMER ALLTID VARA DEN LILLA DJÄVULS FLICKAN SOM ALLA LÄRARE PÅ HELA SKOLAN HATAR! (6) jag kommer alltid vara bitch,jag är sån ;)
plugga!? ha, driver ni elr?, mamma gör dt åt mig :D alla krigen? dt är bara början,
ska ja fixa mvg? hell no , mamma fixar dt åt mig.sluta sminka mig? fuck heller ;D ska sminka mig ennu mera! sluta gå i mina korta små linnen?? ja ska börja gå naken.

asså serriöst, ni som hackar på mig? jag bryr mig nt okej :D
jag ser ut som jag vill/ jag beter mig som ja vill! bara att acceptera dt,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0