det känns som igår

har precis pluggat nu. gjort klar svenskan, gott är det. ligger i sängen & chillar till musik just nu & funderar på att hoppa in i duschen.. som ni vet så va det inte alls längesedan jag fergade håret mörkbrunt, & det är redan ljusbrunt IGEN så får nog ta & färga håret snart med, kanske till helgen?? har nt riktigt bestämt mig än.. Jag vill bara säga grattis i förskott till angelica som fyller 16 på söndag! hoppas din dag blir underbart bäst gumms.(K)
Och vill ni veta något riktigt najsigt? jag ska tattuera mig snart!! ;D woho. men har nt riktigt bestämt mig vad & vart. men tror ja kanske vet :) .. Tror ni jag kmr våga? ;D aa dt tror ja iallafall, eller ja hoppas dt ;ss
vissa säger att dt knappt känns & andra säger att det gör as ont!? men jag tror nog ja klarar dt! Jag menar Angelica SLOG in sin nya tattuering i thailand så ofta nt jag klarar av att ta vanligt här i sverige då??

 


Kommentarer
Postat av: Angelica '

Tack gumman,<3

O de é klart du klarar av en tattuering ;)

2009-12-10 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0