dagen (Y)




idag i hemkunskapen :

killen : skål
jag    : aa fan, skål! ;D
killen : nää men asso.. jag behöver en skål.
jag,hanna:  HAHAHAHAHHA, AAAHHAA?? (Y)
 

ja. min humor är ju som den är, iallafall dagen har varit sååååå misslyckad
1.jessiqa ramlar av muren
2. hanna bränner pepparkakorna som dom bakat, helt svarta !
3. mjölkrig överallt
4. städa (y)
5. ska vi nt ta här.....

iallafall idag har jag varit med tim IGEN . mys va det iallafall ;) chilla till en film & lite sånt.
imon blir dt att rida, & på fredag victor! & lördag jonathan & massa andra.. hur ser era planer ut för veckan??
hoppas dom blir lika bra som mina iallafall...
ska käka pannkaka snart, (aa) underbart...  & plugga, jag som aldrig pluggar :(( grymt tråkigt.
OOOOHHHHHHH jag har fått den bästa julklappen man någonsinn kan önska eller iallafall jag kan önska (aa)
(NÄSTAN) finns ju en sak jag önskar mig ännu mera.... men iallafall dt kan jag nt berätta än, men bäst är den ;))
lika nyfikna som ja va?(aa) hihi...
men nu ska ja käka! :D 

hörs sen?? ofc vi gör ;))


just so you know ; i miss you, and i hate to do that.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0