brottom, mest babbel ;))

jag hinner nt , jag orkar nt & jag har tappat lusten.

yes, jag har tappat lusten, jag hinner nt & när jag väl nt gör något så orkar ja nt !;oo
precis som alla andra gånger när jag ska sluta blogga så har ja bara fått fler & flre unikabesökare..
ganska jobbigt att sluta då, eftersom man vt att dom slutar läsa bloggen när man nt e aktiv!! & NÄR MAN BÖRJAR IGEN SÅ HAR MAN BARA HÄLFTEN KVAR!.
men jag får se hur jag gör,??

igår va jag iallafall med jimi ;)) vi kollade på 2 läskiga filmer, elr en utav dom satt jag mest & skrattade åt men den andra va faktiskt sjukt läskig  & sann !;oo
Idag ska jag vara med hanna tror ja elr J ? (aa)
aja måste dra nu ska till skolan !, tjingeling på näsan <3

Kommentarer
Postat av: sanin

hej hej! nej du ska inte sluta att blogga. det är ju jätte kul att läsa ju och det gör väll inget att det kommer sent ibland men man får ha tålamod. det låter som en bra dag. hoppas det fortsätter så ha de bäst pusshej <3<3<3

2009-12-03 @ 14:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0