bild i repris! <3



hejj sötnosar! hur mår ni?? själv mår jag toppen på snoppen (y)
lite stressigt bara!tiden rinner förbi..läxor som måste göras,inlämningar,redovisningar & förhör!
åå jag orkar verkligen nt ! ;((
men snart har vi ju jullov, götteeedde elr vad tkr ni alla andra??
skulle igentlien LEKT tim idag, men så blev dt nt!! så soffan för min del elr ut en snabbis sen & träffa ****** ..

har nt bestämt mig riktigt en, asså jag ska snart in till stan med & köpa julklappar,men jag har 1 problem.. vad ska man köpa till sin pappa/kill kompis / pojkvän?!! asså jag är sjukt dålig på sånt?. såå lite hjälp vore allt najs (aa)

ska singla mig in i duschen nu, blir mer uppdate därefter ! ♥


Kommentarer
Postat av: franko

rompah

2009-12-07 @ 16:30:51
Postat av: Kungeeeen (H)

POJKVÄN ?!??!! ;o

OMG, berääättaa ! :o<3

2009-12-07 @ 19:53:27
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0