dagen då,



cha ! , idag har dt nt hänt så jätte mkt,
träffade frida i bua, underbart ! måste träffas snart igen gumman..
städa min garderob sen, slänga ut dt gamla o in med dt nya :))
ska in till stan med mamma nån dag i veckan o handla lite kläder o en väska, me love :))
assa denna dagen har gått så sjukt segt ;O
känns som om att tiden står still!!
jag får verkligen panik ;(
o jag hatar väröbacka skolan , , dt blir bara tråkigare o tråkigare att gå
till skolan för varje dag som går !!
o absolut när någon äcklig fjortis hora helA tiden sparkar in mitt skåp!
no lifer ?? aja riktigt patetisk ifal,
om du läser detta så ; GE FAN I MITT SKÅP (a)
på fredag är dt skolfoto som gäller ;)
ja o hanna ska vara tvär mkt fjortisar !! ;D
o tror till o med att några killar skulle dt  ;*
imorgon ska jag träffa jimmy (förmodligen)
men man vt ju aldrig riktigt säkert med han så får se hur dt blir !


(L)







Kommentarer
Postat av: Frida

ällskaaar diig gumman,! <33

2009-09-05 @ 14:51:42
URL: http://fridatorres.blogg.se/
Postat av: Ulle :)

hata skolan -.- xD

2009-09-05 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0